R2D2 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 På banan Retrieving Axel (med Ghost) Enter the Matrix har jag och min kompis fastnat. Hur gör man??? Det kan vara bra om jag får hjälp fort, för han åker hem till Gbg imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kunde du inte ha haft med en :'( så det blir lite mer dramatiskt oj spam aja det skulle ha blivit lite mer dramatiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kunde du inte ha haft med en :'( så det blir lite mer dramatiskt oj spam aja det skulle ha blivit lite mer dramatiskt lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Är det den banan där man åker bil? Isåfall åk bara var pilen visar och försök inte åka över några gupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Hjälpte en polare med den banan allt du gör att gasa som f*n och håll undan hoppen. Följ pilen. Redigerad 17 juni, 2003 av Chupaccabra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts