StellHell Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Nu har jag oxå börjat modda lite lätt.. Jag har gjort enforcern lite mer "svensk".. Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Enforcer.jpg Ska lägga upp zip-filen så ni kan ladda hem den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 fannnn va coooooollllll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vad heter verktyget som gör filer till .zip :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vad heter verktyget som gör filer till .zip :"> winzip www.winzip.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Ladda hem: Zip-Filen Hoppas ni fattar ReadMe:n annars får ni fråga.. för den är lite kronglig... *edit* Fel i länken.. åtgärdat nu... Redigerad 16 juni, 2003 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ladda hem: Zip-Filen Hoppas ni fattar ReadMe:n annars får ni fråga.. för den är lite kronglig... funkar ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 måste man va medlem för att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 man orkar inte fylla i massa skit på passagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Nu har jag oxå börjat modda lite lätt.. Jag har gjort enforcern lite mer "svensk".. Bild: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Enforcer.jpg Ska lägga upp zip-filen så ni kan ladda hem den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 funkar ej Funkar den nu då?? Annars får snälla pixas hosta min lilla zip-fil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nope, funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Jävligt snygg... och readme var inte svår Och GTA_player den funakr visst... länken är bara lite fel http://hem.passagen.se/stellhell/Enforcer.zip men när du går in där på den länken han gav så lägger den till ett / efter adressen... ta bara bort det så funkar länken.. om det var de du mena? Redigerad 16 juni, 2003 av Zoft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nope, funkar inte var laddar jag ner img tool jag skulle vilja instalera din bil och anbulans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zoft Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ifrån GTA Sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jävligt snygg... och readme var inte svår Och GTA_player den funakr visst... länken är bara lite fel http://hem.passagen.se/stellhell/Enforcer.zip men när du går in där på den länken han gav så lägger den till ett / efter adressen... ta bara bort det så funkar länken.. om det var de du mena? Tackar.. Så du fattade readmen.. bra det.. Precis.. det va ett / i slutet som inte ska vara där.. Men det har jag editerat bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 finns de sånna i sverige?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 J*vlar.. snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepe Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Cool Bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts