SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vet inte om det står något om nåt sådant tidigare eller så. Men orkar man verkligen klara hela Vice city, alla rampages, hidden packages, unique jumps mm?? Har redan tröttnat efter 2 dagar.. har klarat allt som man behöver iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Hehe, jo det blir jobbigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har du klarat allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vet inte om det står något om nåt sådant tidigare eller så. Men orkar man verkligen klara hela Vice city, alla rampages, hidden packages, unique jumps mm?? Har redan tröttnat efter 2 dagar.. har klarat allt som man behöver iaf.. man få ju spela längre, jag tycker det är kul att leta efter saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 håller me till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har du klarat allt eller? har du dödat lance nu eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Om du fuskar så e det ju en helt annan sak, då tröttnar man säkert snabbare. Men om du fixar allt helt själv så blir det ju en helt annan spelupplevelse.. och klara inte alla uppdragen utan att göra nåt annat, för då har du bara 30% klarat och resten är bara hidden packages och annat som du måste leta upp och då blir det nog ruskigt tråkigt. Så spara lite uppdrag och utforska staden istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Om du fuskar så e det ju en helt annan sak, då tröttnar man säkert snabbare. Men om du fixar allt helt själv så blir det ju en helt annan spelupplevelse.. och klara inte alla uppdragen utan att göra nåt annat, för då har du bara 30% klarat och resten är bara hidden packages och annat som du måste leta upp och då blir det nog ruskigt tråkigt. Så spara lite uppdrag och utforska staden istället.. Ja p0rd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ok, men jag klarade det just..... det var ju inte såååå svårt alla uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 klart att man orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja tycker att det är mest drygt med alla hidden pakage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har klarat 100% e stolt som bara den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 har klarat 100% e stolt som bara den... utan walkthrough och fusk, isåfall e du bra!! själv har jag ca 80% men har använt walkthrough nån gång. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Och skulle vissa inte avslöja vad som händer när man klarat allt skulle man säkert bli mer motiverad. (no offence till någon, detta har inte hänt här på forumet, utan till andra spel/forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 man få ju spela längre, jag tycker det är kul att leta efter saker wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 Ja p0rd.. Man ska inte fuska i VC. Det blir bara tråkigt då. Man måste ju kämpa lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 18 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 utan walkthrough och fusk, isåfall e du bra!! själv har jag ca 80% men har använt walkthrough nån gång. :"> mm jag med... fast jag har klara storyn nu. 55% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 jag har klarat 92%. Jag har några HP kvar, och lite polisuppdrag osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 jag har bara klarat typ 60% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts