celtic Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag fattar itne vad jag ska göra på uppdraget "mess with the man" hos MC gänget. jag trodde att jag skulle få så hög "wanted level" som möjligt, men det är nästinteill omöjligt att få tillräckligt hög sådan på den lilla tiden.. Ge mig tips om hur jag ska klara detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ta bara ett vapen...vilket som helst och mörda folk och spräng bilar tills coasmätaren ligger på topp och sen *tadaaa* klarat det...enkelt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 du kan alltid köra dit skit mycket bilar, sen bara spränga alla.. sen skjut på alla människor, poliser, swat team mm. köp jävligt mycket vapen och ammo . du kan alltid skaffa lite wanted level innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 vet de e skit svårt, men träning ger färdighet de bara och försöka om och om igen till du klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nu ger jag er ett PS2 tips... men det borde väll fungera ändå ! ta en bil. ställ den vid trappan som leder upp till ett chack som man kan köpa... gå upp för stegen... ta fram m14 och peppra på bilen ! fortsätt peppra även om den sprängs ! mätarn skall fortsätta stiga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja har själv gjort en sån här topic... * ta en pansarvagn och kör tills du klara't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ett annat extremt bra sätt är att ta en hyffsat tålig bil och gasa runt på stadens trottoarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ta eldkastaren och döda som f*n det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ett annat extremt bra sätt är att ta en hyffsat tålig bil och gasa runt på stadens trottoarer hehe de e ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag tog minigun.. ass kul å röja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts