TagTuriX Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 :'( Nu har jag fasnat igen på insamling av bilar på sunshine autos! jag vet att det e en golfbil som e caddy och jag har letat igenom hela golfbanan utan att hitta en! jag vet att det fanns en massa golfbilar på golfbanan när man gjorde golf missionet i början av spelet men nu kan jag inte m´hitta en!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Dom brukar köra omkring utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 kör de omkring utanför golfbanan innan man har lagt av sej vapnena och det där?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 kör de omkring utanför golfbanan innan man har lagt av sej vapnena och det där?! Jepp. Dom kör OFTAST omkring på vägen utanför golfbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok tack så mykke för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 men ibland tar det ett långt tag att hitta dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag hade enorma problem med att hitta bilen Virgo....inte för att den var svår att hitta men jag förväxlade hela tiden den med Greenwood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 mm vad är skillnaden mellan dom 2 egentligen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 mm vad är skillnaden mellan dom 2 egentligen?! Dom har olika namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pucko0 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Annars finns golfbilen i en buske vid fyren. gå till bryggan vid fyren sen följer du stigen till första busken där står den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vilken fyr?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hade samma problem med golfbilen men efter en dags väntan kom den tillslut.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) vilken fyr?!?! här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...load4/radar.bmp Redigerad 16 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiriusBlack Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag fattar inte hur alla kan ha så svårt att hitta bilarna till Sunshine autos.... jag klarade allt på 1 timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Du kan ta en helikopter och åka över golfbanan, då brukar man hitta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 :'( Nu har jag fasnat igen på insamling av bilar på sunshine autos! jag vet att det e en golfbil som e caddy och jag har letat igenom hela golfbanan utan att hitta en! jag vet att det fanns en massa golfbilar på golfbanan när man gjorde golf missionet i början av spelet men nu kan jag inte m´hitta en!! enklaste sättet: gå in genom entrèn (lägg bort vapnen och.. ja ni förstår) och vänta på att det kommer caddysar omkring burnande har du tråkigt så slå ner golf snubbar (då börjar dom ge igen) oftast kommer ambulansen då kan du ta den och leta efter caddysar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag fattar inte hur alla kan ha så svårt att hitta bilarna till Sunshine autos.... jag klarade allt på 1 timme ehh. ok. jag klarade allt på 30 min men aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Sunshine aoutos... är det när man ska samla in en massa bilar elle... (har inte kommit så långt)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Sunshine aoutos... är det när man ska samla in en massa bilar elle... (har inte kommit så långt)? ja, delvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts