Zane Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vart finns den där bilen caddy har nån en bild och vet vart den finns? det är den sista jag har kvar på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vart finns den där bilen caddy har nån en bild och vet vart den finns? det är den sista jag har kvar på listan vid golfbanan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 aha tack är det en sån där golf bil då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 men den kommer aldrig... (golfbilen asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) jodå, de brukar fara en gammal sur tant på vägen utanför golfbanan.. Redigerad 16 juni, 2003 av ínko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag kan inte heller hitta den, letat på hela golfbanan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag letade som en ko efter den där golfbilen, tänkte ett tag ta fusket "BETTERTHANWALKING" men jag ändrade mig och hittade den till slut. men du kan ju alltid be nån kompis letaefter den, du skickar över din sparade fil till honom och han letar, sparar sen skickar han tillbaka den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag kan inte heller hitta den, letat på hela golfbanan! Den står parkerad där efter du har gjort ett visst uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kl 8 på morgonen då finns det massor av golfbilar där vet nån om det var sista listan isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag tror det är den sista listan, men jag e inte säker, ska finnas 4 listor tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 kl 8 på morgonen då finns det massor av golfbilar där vet nån om det var sista listan isåfall? ja det är på sista listan... med mr whoopee bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Otto Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur ser Mr Whoopee bilen ut? enda jag har kvar på min lista... =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Hur ser Mr Whoopee bilen ut? enda jag har kvar på min lista... =/ Det är glassbilen, men den kör inte runt i staden så du måste köpa Cherry Poppers och ta en glassbil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Otto Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 ok, tack för svaret =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts