AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag fattar inte hur jag ska kunna klara The Job...så fort jag kommer ut ur banken så snattrar S.W.A.T ihjäl mig!! Vad ska jag göra?? PS.visste inte om det redan fanns en sådan topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 om du orkar gjör pizza boy och 12 vg mission så har du 150 i armor och 150 i liv sen köper du bra vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ok....tveksamt om jag orkar göra det Apatisk av mig jag....även när det gäller spel HAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Och förresten...vad ska man ha för taktik när man kommer ut?? ska man skjuta uhjäl alla snutar man ser, eller ska man försöka ta en bil och få den till spray n´pay...eller vad ska man gjöra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det är inte så många snubbar där ute ju.. bara skjut dem som är där.. det är väl bara en tre fyra stycken, sen hoppa in i taxin vänta tills alla satt sig sen backa ut och kör till pay'nspray, det ligger ju bara ett kvarter neråt. Kör på rätt sida av vägen dit så slipper du få en massa polisbilar och swat trucks i nosen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Man tackar för det svaret! *startar spelet och försvinner in i GTA VC:s värld* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts