joppe Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Om nån e intresserad så har jag och några vänner skaffat en radio kanal ... Vi spelar blandad musik som ni väljer själv och ibland när det blir tråkigt så hittar vi/ni alltid på nåt kul.. t.ex busrigningar Men problemet är att vi saknar folk, dvs vi behöver fler lyssnare för att kunna bli nåt Intresserade? gå in här för att lyssna .. vi har även en mIRC kanal: #radio.se , där kan ni requesta låtar som ni vill höra, ha roligt och om ni vill så kan ni trya för DJ på radio kanalen själv ! Tipsa era vänner! Redigerad 16 juni, 2003 av joppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chupaccabra Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 coolt kör en busringning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har ni tillstånd att spela låtarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joppe Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) har ni tillstånd att spela låtarna? 1. Det beror väl på vilka låtar ni skickar in 2. Säg mig, vem har inte gjort nåt olagligt i sitt liv?? Har du tillstånd att ladda hem saker t.ex ?? BTW, nice skins till GTA:VC Redigerad 16 juni, 2003 av joppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 bara nyfiken vilket av skinsen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joppe Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 bara nyfiken vilket av skinsen? ambulans och polis bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joppe Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 men vad ska jag replaca med? ".../data/carcols.col with: police, 1,1" står det, det finns ingen carcols.col i data mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jodå... det gör det visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joppe Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) jodå... det gör det visst finns inte äns nån .col i data mappen det e i ...models\coll\ Redigerad 16 juni, 2003 av joppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joppe Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 asså var ska jag lägga filen jag laddade ner? det e väl den jag ska replaca ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 gör som det står i readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
joppe Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 gör som det står i readme 1. det finns ingen carcols.col i den mappen 2. vadå "replace the police line" ? BTW har du msn ir nåt så vi kan snacka där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) ops, ska visst stå carcols.dat ja jag har msn, tryck på under min post Redigerad 16 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts