calleponken Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Visst är det tänkt att man ska ha en polisuniform men var kan man hitta den? finns det några andra sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vet ej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 du måste klara ett speciellt uppdrag för att få poliskläderna. jag vet inte vad det heter men man ska lura in 2 poliser i ett garage och ta deras kläder. efter det finns polisuniformen i polishuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 du måste klara ett speciellt uppdrag för att få poliskläderna. jag vet inte vad det heter men man ska lura in 2 poliser i ett garage och ta deras kläder. efter det finns polisuniformen i polishuset. coop land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok tack.. visste inte var kläderna fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 de e inte cop land man ska klara. de e ett tidigare uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jo coop land lurar man in snutarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det beror på... Om man gör No Escape...? eller vad det heter för Malibun innan Cop Land så får man snutkostymen... asså beror det helt på vad man gör först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det beror på... Om man gör No Escape...? eller vad det heter för Malibun innan Cop Land så får man snutkostymen... asså beror det helt på vad man gör först. skulle tro att det är ganska jobbigt att fixa cash nog till malibu innan man gör cop land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 skulle tro att det är ganska jobbigt att fixa cash nog till malibu innan man gör cop land Varför det? Det är efter Shakedown man kan köpa företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Varför det? Det är efter Shakedown man kan köpa företag. OPS......blandade ihop dom två eftersom båda äger rum i north point mall eller vad det heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TagTuriX Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag hittade aldrig kläderna så jag gjorde det utan och det gick men jag har aldring hållt på så länge med ett mission som det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok men hos vilka gör man cop land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok men hos vilka gör man cop land??? V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 öhh? vad e no escape för uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts