Speeder Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Det är alltid tråkigt att spela med samma gubbe hela tiden och det är roligt att "förgylla" tillvaron med ett nytt skin. Så därför skapar jag skin/modding gänget. Det är som ett gäng som ni kan beställa skins och sånt ifrån. Ni kan beskriva hur ni vill ha det, ge oss en bild på dig och vi gör om den till ett skin. Alltså ett beställnings-gäng. För att vara med ska du visa ett av dina verk så bestämmer vi andra om du är med. Just nu är medlemmarna i gänget: Speeder Skribb SENAST UPPDATERAD 16-6-03 Redigerad 16 juni, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 skulle ni kunna göra ett skins av jultomten och bush Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Det är alltid tråkigt att spela med samma gubbe hela tiden och det är roligt att "förgylla" tillvaron med ett nytt skin. Så därför skapar jag skin/modding gänget. Det är som ett gäng som ni kan beställa skins och sånt ifrån. Ni kan beskriva hur ni vill ha det, ge oss en bild på dig och vi gör om den till ett skin. Alltså ett beställnings-gäng. För att vara med ska du visa ett av dina verk så bestämmer vi andra om du är med. Just nu är medlemmarna i gänget: Speeder Skribb GTA3_PLAYER. SENAST UPPDATERAD 16-6-03 jag vill inte va med .... eller jo men inte om jag ska göra en massa jävla skins Redigerad 16 juni, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det verkar inte vara så bra sammanhållning i Skin Gänget. Men jag skulle vilja ha ett skin där man har en motorcykelhjälm på sig som är svart och sen helsvarta kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) lol.. jo det kan man ju säga skribb och jag fick ingen förfrågan om vi ville vara med i call-girl gänget Redigerad 16 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det verkar inte vara så bra sammanhållning i Skin Gänget. Men jag skulle vilja ha ett skin där man har en motorcykelhjälm på sig som är svart och sen helsvarta kläder. tror inte nån här kan ändra spelarens modell så det blir snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jo det kan man ju säga skribb och jag fick ingen förfrågan om vi ville vara med i call-girl gänget w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det verkar inte vara så bra sammanhållning i Skin Gänget. Men jag skulle vilja ha ett skin där man har en motorcykelhjälm på sig som är svart och sen helsvarta kläder. hjälmen kan jag inte fixa eftersom att jag måste ändra "figuren" men dressen kan jag fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 här har du: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Gangsta_kopiera.jpg du måste ändra till .bmp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Men jag skulle vilja ha ett skin där man har en motorcykelhjälm på sig som är svart och sen helsvarta kläder. Du jag tror jag kan fixa det! Får se kanske imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Du jag tror jag kan fixa det! Får se kanske imorron. vill du va med i gänget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 här har du: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/Gangsta_kopiera.jpg du måste ändra till .bmp ! Varför sparar du bilderna inte själv i BMP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vill du va med i gänget? Nej jag kan göra skins utan att vara med i ett gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jo det kan man ju säga skribb och jag fick ingen förfrågan om vi ville vara med i call-girl gänget haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) här är 2 skins här http://equinox.homelinux.net/public/uplfol...e_-_Classic.bmp ]här Redigerad 16 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts