SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 var kan man hitta en Sabre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ska man ha den till sunshine eller? isåfall kolla här http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ja till sunshine... men den där sidan hjälpte inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vid north point mall stog det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vid north point mall stog det.. bara att åka dit och leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har kört runt där i 15 min nu så.... jag börjar tvivla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag hitta den vid parkeringen.. men den åker omkring där med den är lätt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hittade bilen.. YES!! våltade sen med bilen..... =sprängdes :'( :'( :'( NEJ!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 åk runt så hittar du en efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hittade bilen.. YES!! våltade sen med bilen..... =sprängdes :'( :'( :'( NEJ!!!!!!!!!!! otur för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nästan alla sportbilarna (från list 3 på sunshine autos) finns på starfish island. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 lklar med alla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 alla bilarna var skitlätta att hitta, utom esperanto den letade jag efter i typ 1.5h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag stod och väntade på den där j*vla golfbilen i en dag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts