Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag klara nys uppdraget när man dödar lance sen komer det text ska man vänta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jaa.. lite konstig fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) ja då har du klarat storyn grattis Redigerad 16 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 kul att man läser det här innan man har klarat spelet (30%) aha just nu jobbar jag med lance att spränga cafeterian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ja då har du klarat storyn grattis tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 grattis! men ville helst inte veta att man skulle döda Lance Vance Dance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 han heter inte Lance Vance Dance. han heter bara Lance Vance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 tack, det var ju kul att veta! :'( har inte kommit dit ännu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 grattis! men ville helst inte veta att man skulle döda Lance Vance Dance! sorry att jag saba för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Huh?..Jag trodde jag klarat storyn...av vem får man det uppdraget?..När??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 du ska hitta bilar i shunshines autos sen ska du till print Håller med till 100%! sen när du har klrat det så ska du till huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esquina Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 kul att man läser det här innan man har klarat spelet (30%) aha just nu jobbar jag med lance att spränga cafeterian Håller med dig... Skittrist att inte folk kan varna innan dom skriver inlägg som dessa... Jag är nästan klar med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Men man fattade ju typ att man skulle döda han..han va ju så sur .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts