Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ska faan säga till Hultan om det här jävla kuksugare!!!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Nu får du ta och skärpa dig. Vad är det du ska säga till Hultan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ska faan säga till Hultan om det här jävla kuksugare!!!! :'( va? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ska faan säga till Hultan om det här jävla kuksugare!!!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 VAd ska du säga till hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tycker du skall tagga ner lite Zhat.. Om man kollat på vad du skrivit i andra trådar så har de mesta varit väldigt onödigt eller dumt. Antingen e du här bara för att du tycker det är kul att va jobbig eller så har du damp eller adhd.. intresse för Vice City har du tydligen inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej verkligen inte håller med elgato till hundra % Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tycker du skall tagga ner lite Zhat.. Om man kollat på vad du skrivit i andra trådar så har de mesta varit väldigt onödigt eller dumt. Antingen e du här bara för att du tycker det är kul att va jobbig eller så har du damp eller adhd.. intresse för Vice City har du tydligen inte.. håller helt med EL gato Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) japp han ska bli bannad på en gång!! Redigerad 16 juni, 2003 av GTA_looser Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tycker du skall tagga ner lite Zhat.. Om man kollat på vad du skrivit i andra trådar så har de mesta varit väldigt onödigt eller dumt. Antingen e du här bara för att du tycker det är kul att va jobbig eller så har du damp eller adhd.. intresse för Vice City har du tydligen inte.. vill bara påminna dig om att damp och adhd är samma sak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ska faan säga till Hultan om det här jävla kuksugare!!!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vem är han den där zhat? reistrerade mig nyss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vem är han den där zhat? reistrerade mig nyss. Nå'n jobbig snubbe, oroa dig inte för honom. Förresten, välkommen till forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ska faan säga till Hultan om det här jävla kuksugare!!!! :'( DAMP..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Lol, om det är nån som ska säga till Hultan så är det ju vi. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Lol, bra att du säger till mig när du har gjort fel *VARNING 1/10* *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts