Flanders Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ös på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 det är 2 helt olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vc helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 CS, eftersom mitt VC inte precis fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ENKELT VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vc helt klart mycke bättre grafik på vc än va de är på cs. och sen kan man ju inte ha fordon eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 HELT KLART VC CS e väl kul men det SLÅR aldrig VC (Fast Ja har inte spelat VC till pc än män ja bestälde det i da på Webhallen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vc helt klart mycke bättre grafik på vc än va de är på cs. och sen kan man ju inte ha fordon eller nåt sånt i nya cs ere mycket bättre grafik och ja har beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 tycker VC e bättre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 i nya cs ere mycket bättre grafik och ja har beta 1.6 menar du? det har väl dom flesta, du är inte unik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Eh , ska det föreställa ett skämt eller?? Att jämföra CS med VC är en förolämpning både mot Rock* och GTAsajten... (Btw, jag hatar CS...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 w0rd 3k blaque Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 bara för att ni suger!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Cs är ett bra spel men får oss gamers att stanna och sluta upp o spela andra spel, sen så går det inte att jämföra två (nästan) helt olika spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Cs = Ute Vc = rockar fett, totalt inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Cs = Ute Vc = rockar fett, totalt inne går du efter om det är inne eller ute? jag går efter om det är kul eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Null Vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Jag röstar på CS. VC var kul när det var nytt. Redigerad 18 juni, 2003 av Deltanator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag röstar på CS. VC var kul när det är nytt. He has betrayed his contr... ehm, forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 18 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2003 jag tar cs..... Eller vc.... Ne vc kan inte gemföras med cs, gta vc är mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts