GuldVixen Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 asså jag behöver ladda den tror jag för att spela MP moden som ni tipsa om! vat inte var den finns så jag vill ha länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Nej, V.1.1 fixar bara en grafikbugg på GeForce FX och några andra kort. Men om du ändå vil ha den så finns den på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok har provat nu... och multi player moden funka men man såg inte andra bilar vapen mm inte så kul med andra ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vilken MP mod är det du har provat? Jag tror inte att någon av dom är så bra ännu men dom blir nog bättre får vi hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) ja dom blir ju bätter efter ett tag kan ju inte begära så mycket när det precis kom ut Redigerad 16 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Set står på en multiplayer mod (kommer inte ihåg vilken) att man måste ha 1.1 Patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
woodo2 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vad heter mp moden var tabnkar man den måste ha ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vad heter mp moden var tabnkar man den måste ha ?? Det finns 2. http://www.multitheftauto.com/page.php?show=news http://www.gtat.org/ Men jag tror inte att någon av dom funkar så bra ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts