Adrian Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vart finns downtown chopper, jag har letat överallt det enda jag hittar är en Polis Helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vem är downtown chopper?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 det är en helikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ingen som vet var den står? Den ska finnas i närheten där man gjorde G spotlight uppdraget....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Uppe på polishuset.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 men det står en polis helikopter där för mig........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Downtown Chopper är ingen helikopter utan ett sido-uppdrag med helikopter Jojo my point: Åk till Greasy chopper/skumhole schack och i byggnaden brevid (norrut) så kan man gå upp för en trappa om man svänger in till vänster i den norra delen av byggnaden gå rakt fram så borde det stå en Sparrow redo att göra uppdraget downtown chopper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ingen som har ett screenshot, det skulle hjälpa mig..... Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 men den är ju ass lätt att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Inte för mig......... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 asså.. fattar inte att inte hittar den den är vid polishuset, vid en trappa.. leta lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Det står en polishelikopter där för mig hela tiden, screenshots please..... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Om du inte hittat den ännu så är det f-n ingen idé att försöka hjälpa något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 men en karta där den är utsatt eller ett screenshot skulle hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts