Jump to content

Arsenal eller Manchester U

Flanders
 Share

25 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag gillar Arsenal men Real gillar jag 100 gånger mer. Real är ingen fattig klubb. Dom har råd med att köpa bra spelare. Vänta bara tills nästa år. ´Då vinner Real Madrid champions League. :P

Milan vann ju i år :'( jävligt dåligt. :huh:

Ja, vinner de inte Champions League nästa år, så är det ju fiasko...

Jag menar: Zidane, Figo, Ronaldo, Raúl, Roberto Carlos, Beckham, Makelele, Conceiçao, Hierro, Salgado... Ja, man kan hålla på hur länge som helst. Real Madrids bänk skulle säkert kunna ta sig till kvartsfinal i Champions League... :(

Enda svagheten är väl möjligtvis målvaktssidan, men Casillas är ung och blir bättre och bättre för varje år.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vinner de inte Champions League nästa år, så är det ju fiasko...

Jag menar: Zidane, Figo, Ronaldo, Raúl, Roberto Carlos, Beckham, Makelele, Conceiçao, Hierro, Salgado... Ja, man kan hålla på hur länge som helst. Real Madrids bänk skulle säkert kunna ta sig till kvartsfinal i Champions League... :(

Enda svagheten är väl möjligtvis målvaktssidan, men Casillas är ung och blir bättre och bättre för varje år.

nja, casillias är ju en av de bästa målvakterna i världen, men om man ska vara petig så är det väl kanske där de sviktar, men ändå inte :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nja, casillias är ju en av de bästa målvakterna i världen, men om man ska vara petig så är det väl kanske där de sviktar, men ändå inte :huh:

Det är ju det jag menar! Casillas är en av världens bästa målvakter och han är den svaga länken i laget...

Vad får Real alla pengar ifrån förresten??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju det jag menar! Casillas är en av världens bästa målvakter och han är den svaga länken i laget...

Vad får Real alla pengar ifrån förresten??

de hade ju en enorm skuld förut, men det löste de genom att sälja sin gamla träningsanläggning till "madrids kommun"( :huh: vad heter det?) för en himla massa pengar och byggde en ny dubbelt så lyxig för halva priset av vad de sålde den gamla för...

jag tror nog att "madrids kommun"(?) är beredda att ge real ganska mycket pengar och att de får en viss summa där ifrån ;)

*edit*

staten är det ju! :P

Redigerad av Gta_fan1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

de hade ju en enorm skuld förut, men det löste de genom att sälja sin gamla träningsanläggning till "madrids kommun"( :huh: vad heter det?) för en himla massa pengar och byggde en ny dubbelt så lyxig för halva priset av vad de sålde den gamla för...

jag tror nog att "madrids kommun"(?) är beredda att ge real ganska mycket pengar och att de får en viss summa där ifrån ;)

*edit*

staten är det ju! :P

Den italienksa staten kan ju inte betala Real Madrids spelarköp. Vad tror du de andra klubbarna säger då?.. Dessutom tror jag inte att skattebetalarna (och därmed staten) är så jättebenägna att lägga ned en halv miljard kronor (blir en väldans massa Lire) på en fotbollsspelare...

Edit:

Kom på att Italien är med i EMU och har Euro nu... :"> Ja, ja det blir en massa Euro iaf!..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den italienksa staten kan ju inte betala Real Madrids spelarköp. Vad tror du de andra klubbarna säger då?.. Dessutom tror jag inte att skattebetalarna (och därmed staten) är så jättebenägna att lägga ned en halv miljard kronor (blir en väldans massa Lire) på en fotbollsspelare...

Edit:

Kom på att Italien är med i EMU och har Euro nu... :"> Ja, ja det blir en massa Euro iaf!..

Fotbollsgalna :D Italienska staten betalar ju såklart inte. Var har du fått det ifrån ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fotbollsgalna :( Italienska staten betalar ju såklart inte. Var har du fått det ifrån :P

:"> :huh: :"> Ja, du det kan man ju fråga sig... :">

Spanska staten menar jag ju så klart... Och, nej jag tror inte de betalar något till Real Madrid (inte mer än till övriga klubbar iaf)!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:"> :huh: :"> Ja, du det kan man ju fråga sig... :">

Spanska staten menar jag ju så klart... Och, nej jag tror inte de betalar något till Real Madrid (inte mer än till övriga klubbar iaf)!

Inte direkt till Real, men de har köpt deras gamla träningsanläggning för mer än halva priset. Och sålt en ny lyxigare jätte billigt till dem. Den gamla tillhör nu Barca, om jag inte minns fel

Redigerad av Kubanen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte dirket till Real, men de har köpt deras gammla träningsanläggning för mer än halva priset. Och sålt en ny lyxigar jätte billigt till dem. Den gammla tillhör nu Barca, om jag inte minns fel

Barca??

Madrid och Barcelona ligger rätt långt ifrån varandra. Madrid mitt i Spanien och Barcelona på östkusten vid Medelhavet. Jag tror inte Barcelona har köpt en träningsarena som ligger 40-50 mil (eller vad det nu kan vara) bort...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...