Flanders Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nå bara att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag har hejat på man u i 7 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag har hejat på man u i 7 år Själv gillar jag Arsenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Hatar engelsk fotboll. Italiensk fotboll RULAR. FORZA JUVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Om jag måste välja, Man United... Om Arsenal tycker jag *censur* (det finns småpojkar (flickor?) här)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag hatar arsenal!....fy fan vad skönt att arsenal förlorade ligatiteln!!!!... MAN U forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 MANCHESTER UNITED!! (så klart) Har Jesper Blomqvists tröja med autograf...fast han spela int längre där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Inget av alternativen BLACKBURN ROVERS Redigerad 17 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Inte så vanligt att svenskar håller på små lag som Blackburn. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Jag säger bara "Shut up you southern muppet"!! Och sen kan ni ju ta en titt på min avatar... Redigerad 17 juni, 2003 av mralex2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ENGELSK FOTBOLL SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag säger bara: Real Madrid!! (fast de är ju inte i england) förresten, visste ni att David Beckham har skrivit på för Real Madrid, då slipper man honom i Man U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Null vote... fotboll intresserar mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 förresten, visste ni att David Beckham har skrivit på för Real Madrid, då slipper man honom i Man U Jo, tyvärr har man ju sett det.. http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?inewsid=37647 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag säger bara: Real Madrid!! (fast de är ju inte i england) förresten, visste ni att David Beckham har skrivit på för Real Madrid, då slipper man honom i Man U Usch, Real Madrid suger ju åt sig alla de bästa fotbollsspelarna i världen. De bara ruskar lite på sina feta plånböcker och slänger upp miljard på miljard... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nu när beckham drar...så kan man u köpa kewell och ronaldinho...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Två småklubbar om man jämför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 MANCHESTER UNITED!! (så klart) Har Jesper Blomqvists tröja med autograf...fast han spela int längre där Jesper Blomqvist. Är det ett skämt elller. Arsenal regerar. Jag har Fredde Ljungbergs autograf och han är så jävla mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Usch, Real Madrid suger ju åt sig alla de bästa fotbollsspelarna i världen. De bara ruskar lite på sina feta plånböcker och slänger upp miljard på miljard... Jag gillar Arsenal men Real gillar jag 100 gånger mer. Real är ingen fattig klubb. Dom har råd med att köpa bra spelare. Vänta bara tills nästa år. ´Då vinner Real Madrid champions League. Milan vann ju i år :'( jävligt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 (redigerad) Inte så vanligt att svenskar håller på små lag som Blackburn. Varför? Jadu Det kan jag undra själv ibland Inget roligt att heja på lag som bara vinner hela tiden. Och så spelar jag ju själv i Blackburn(i Stockholm) så lite där ligger det. Hejar man på ett lag, så ska man aldrig svika det. Mycket roligare med småklubbar, som Bajen( ) och Blackburn. Real Madrid hejar jag på för att de kör bra och fin fotboll. ........Mitt längsta inlägg någonsin på GTAsajten........ Redigerad 21 juni, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts