Arvid Skrivet 23 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Här kommer tre intressanta screenshoots från GTA3: Hemlig gräsmatta i Portland Den här hemliga gräsmattan upptäckte jag när jag letade Hidden Packages i Portland, ända sättet att ta sig hit är att flyga med dodon. Det här stället ligger bakom restaurangen där man ska parkera en bombladdad bil i ett av Joeys uppdrag. Flygande Chettah Vilken bugg alltså! En till bild på Ghost Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Hört det namnet förut......kloak råttan...hmm hultan sa ju att han skulle logga in som kloak-råttan. han låvade ju att inte spama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Här kommer tre intressanta screenshoots från GTA3: Hemlig gräsmatta i Portland Den här hemliga gräsmattan upptäckte jag när jag letade Hidden Packages i Portland, ända sättet att ta sig hit är att flyga med dodon. Det här stället ligger bakom restaurangen där man ska parkera en bombladdad bil i ett av Joeys uppdrag. Flygande Chettah Vilken bugg alltså! En till bild på Ghost Town Tja jätte coola bilder!! tack! kan du fixa fler bilder på ghost town? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Har sett en annan bugg med bilar...Om det följer med bilar upp på Shorside Liftbridge...så åker dom bara rakt ut i luften och fortsätter köra som ingenting hade hänt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Kan man inte åka båt till Ghost Town? Jag ska prova! Till Stauton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Kan man inte åka båt till Ghost Town? Jag ska prova! Till Stauton! Jag är ganska säker på att det inte går.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Jag är ganska säker på att det inte går.... Tror inte jag heller... Om man ska åka båt till SSV, måste man först klara Portland och Stauton! Men hur flyger man egentligen? Jag fattar de inte! Men håller in X (Spelar på PS2...), sen ska man lyfta, med vilken knapp eller spak? Ska man ha Dual Shock att styra med? Jag fattar inte ett jota... Det kommer inga gnistor heller... Snälla! Sig vad man ska göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2002 Tror inte jag heller... Om man ska åka båt till SSV, måste man först klara Portland och Stauton! Men hur flyger man egentligen? Jag fattar de inte! Men håller in X (Spelar på PS2...), sen ska man lyfta, med vilken knapp eller spak? Ska man ha Dual Shock att styra med? Jag fattar inte ett jota... Det kommer inga gnistor heller... Snälla! Sig vad man ska göra!! Det går inte att åka båt till SSV från Staunton eftersom en oljeledning är i vägen. Likadant är det om man vill åka båt till Ghost Town, då krockar man med en osynlig vägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 man kan ju åka båt från flygplatsen det finns massa båtar där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 man kan ju åka båt från flygplatsen det finns massa båtar där! det är ju en osynlig vägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Hört det namnet förut......kloak råttan...hmm Men Funnylin! Du e ju på han hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2002 Men Funnylin! Du e ju på han hela tiden! Funny, låt råttan få en schans... Har tänkt på en grej oxå, råttans post-count e inte hög... Han får inte spamma längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Det går att komma till Ghost-Town utan att flyga eller åka båt. Längst ner på denna sida finns en mod som heter "Trip to Ghost-Town". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag var ute och flög med dodon idag och landade på en byggnad i hamnen som det inte är meningen att man ska kunna komma upp på. När jag gick igenom en vägg som inte var solid hamnade jag inuti lagerbyggnaden på ett osynligt golv, kolla screenshooten: Screenshoot1 Screenshoot2 Screenshoot3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag var ute och flög med dodon idag och landade på en byggnad i hamnen som det inte är meningen att man ska kunna komma upp på. När jag gick igenom en vägg som inte var solid hamnade jag inuti lagerbyggnaden på ett osynligt golv, kolla screenshooten: haha. snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 Jag var ute och flög med dodon idag och landade på en byggnad i hamnen som det inte är meningen att man ska kunna komma upp på. När jag gick igenom en vägg som inte var solid hamnade jag inuti lagerbyggnaden på ett osynligt golv, kolla screenshooten: Screenshoot1 Screenshoot2 Screenshoot3 Där har jag också varit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 19 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2002 gtajägaren: de är klart att du måste använda Dual Shock för de är ganska svårt att flyga utan handkontroll!!! På www.gta3.com finns de en guide under artiklar på vänster sida!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Här är en bild jag tog på Ghost Town med sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Där har jag också varit. MEE TOO!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Här är en bild jag tog på Ghost Town med sniper. Hur f*n gör man för att se ghost town med snipern??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts