Arvid Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Jag tog en bild på Ghost Town när jag flög dit med dodon. Bild på Ghost Town en bild säger mer än 1000 ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Visst visst bra screnns men ghost town ser fortfarande så trååååååkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 f*n vad fult Ghost Town är.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Men varför skapade rockstar Ghost Town? och varifrån kommer namnet Ghost Town? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Men varför skapade rockstar Ghost Town? och varifrån kommer namnet Ghost Town? Dom skapade det för att du vet bankrånet på introt det utspelar sig i Ghost Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Dom skapade det för att du vet bankrånet på introt det utspelar sig i Ghost Town Är det så att alla platser som förekommer i filmerna måste finnas nånstans på banan? Om det inte var meningen att man skulle kunna komma till Ghost Town varför kan man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Är det så att alla platser som förekommer i filmerna måste finnas nånstans på banan? Om det inte var meningen att man skulle kunna komma till Ghost Town varför kan man det då? Japp så e det!!! Det va en bugg av rockstar helt enkelt... Men, vilket spel har inte buggar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Jag visste inte att Ghost Town var en bugg men ingen är fullkomlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Jag visste inte att Ghost Town var en bugg men ingen är fullkomlig Ghost Town är ingen bugg utan att det inte finns nån osynlig vägg som hindrar en från att flyga till Ghost Town, det är en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Jaha Lite trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Jag tog en bild på Ghost Town när jag flög dit med dodon. Bild på Ghost Town en bild säger mer än 1000 ord... tjenare kan du inte nån skafa litte fler bilder på ghost town? annars så kommer jag nog alldirg få se ghost town mer än detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 tjenare kan du inte nån skafa litte fler bilder på ghost town? annars så kommer jag nog alldirg få se ghost town mer än detta! Intro-filmen man ser när man påbörjar ett nytt spel i GTA3 ger en bra bild av Ghost Town, men jag kan fixa en bild till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Intro-filmen man ser när man påbörjar ett nytt spel i GTA3 ger en bra bild av Ghost Town, men jag kan fixa en bild till... Ja gör det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Eh, var ligger Ghosttown egegtligen? (Har inte lärt mig flyga dodon förrän nu... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Eh, var ligger Ghosttown egegtligen? (Har inte lärt mig flyga dodon förrän nu... ) använs sök knappen! jag tror att det har tagits upp innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Eh, var ligger Ghosttown egegtligen? (Har inte lärt mig flyga dodon förrän nu... ) Ghost Town ligger bakom observatoriet i SSV. Om du ska flyga dit är det bästa sättet att starta åt andra hållet med dodon, alltså inte mot Staunton. I slutet av startbanan svänger du höger och följer bergsväggen tills du kommer till Ghost Town. Undvik att flyga i det vita området (se min bild) för om man landar där tror jag att spelet kraschar, men jag är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 21 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2002 Ok, ok, jag vet att det är så man ska göra, men eftersom det ändå var en tråd som handlade om Ghosttown så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 ser övergivet ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 ser övergivet ut Hört det namnet förut......kloak råttan...hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts