LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Har ni trötnat på den gammla Sabre Turbo?? Har kommer en ny Sabre Turbo XS Bild: http://gsmalbin.gotdns.com/lunch/lunch/sabretur_xs.jpg kan laddas ner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ingen som har laddat ner än?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vad betyder XS? självklart ska jag tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hjulen går ju igenom plåten, ser inte bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 gör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 gör dom ser du inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nä min skärm e mörk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) gör dom ja, (kan ju vara en fördel att kolla på bilden) Redigerad 16 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ja det gör dom men jag tyckte det var snyggt än då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok ni får ursäkta men jag fattar fan inte vad ni menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok ni får ursäkta men jag fattar fan inte vad ni menar Du ser på framhjulen. En bit av dom sticker upp igenom motorhuven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok ni får ursäkta men jag fattar fan inte vad ni menar Höj ljuset på skärmen då och släck alla lampor så kan du nog se. Själva hjulen går igenom hela jä*vla motorhuven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nu ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 mm det är det som gör hela bilen fin . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts