_Larzon_ Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 tjena ja undrar va f*n man ändrar kontrollerrna i spelet? hittar inte en enda jävla meny å när ja laddade hem spelet så va det bara en grej i själva mappen som man bara kunde ändra sånt med grafiken att göra! altså ja vill ändra kontrollerna så man kan göra några trick, ja fattar ingenting!! HJÄLP MIG OM NÅN KAN!!!! SNÄLLAA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Jag har det men jag har köpt det!!Har inte kört det på länge kanske ska installera det nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 det går nog ej... här är tricken, de står i ordnig efter hur svåra det är. split: 1,ner barney: 3,ner twist: 5,ner aerial: 2,höger coffin: 4,ner nac nac: 7,7,höger lazy boy: 4,up nothing: 1,upp heelclicker: 6,ner,ner doble candy bar: 6,ner,upp saran wrap: 6,6,vänster double cancan: 7,vänster,höger superman: 9,9,ner double: saran wrap: 6,vänster,höger superman seat grab: 9,ner,vänster cliffhanger: 8.upp,ner el cordobes: 8,upp,upp hart attack: 9,ner,upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts