Sengångaren Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 1.hur får man det till 100% ? jag har klarat 50 % och alla uppdrag, hur fan ska man få 100 % ? 2. var ligger militärbasen!? var kan man få tag på Apache? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Man måste göra alla pizzauppdrag... stunthopp... hitta alla hidden packages tror jag!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 1. Du måste klara allt annat också. Hitta alla paket, köra ambulansuppdrag/brandbil/taxi, rampages osv 2. Den finns ovanför flygplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 basaen liger vid flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 1, du måste klara alla taxi, mr.woopee, ambulans, polis och brandbilsuppdrag taxi: 100 körningar mr.woopee: 100 glassar (glassarna är egentligen knark) brbil: tror att det e 20 bilbrandsräddningar ambulans: vet ej polis: vet inte de heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonny Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 100 glassar?? jag gjorde 51 och klarade uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 klara lv 12 med ambulansen klara lv 12 med brandbilen klara lv 12 med något polis/fbi/militär fordon (huntern rekommmenderas) klara lv 10 med pizzaboy klara 100 fares med en taxi råna alla 15 affärer hitta alla 100 hidden packages utföra alla 36 unique jumps utföra alla 35 rampages klara alla storyuppdrag klara alla checkpoint races (även cone crazy, pjc playground och rc missions) Klara alla assets (företag) klara dom 3 racen i arenan i downtown klara telefonuppdragen (assasination contracts) kommer inte på mer, allt står i VC-sektionen på GTA sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts