SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 dra din jävl tönt ''Zhat'' Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 småbarn borde inte få veta va GTA är.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 var kör man PCJ Playground? e det ett uppdrag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ungefär vid ocean beach... och det är ett sido uppdrag.. skitt lätt tycker ja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag tyckte det var ganska lätt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Första gången jag provade det så verkade det skit svårt, men sen så tog jag det lugnt och kollade hur man skulle åka och då gick det bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ungefär vid ocean beach... och det är ett sido uppdrag.. skitt lätt tycker ja när man har klarat det var för e det kvar ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 +Jun 16 2003, 19:48--> QUOTE(Vc freak @ Jun 16 2003, 19:48) ungefär vid ocean beach... och det är ett sido uppdrag.. skitt lätt tycker ja när man har klarat det var för e det kvar ? Jag vet inte riktigt, men det kanske är för att man ska kunna fixa en bättre tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 a ha tackar sliper man oroa sig för att man inte måste klara om det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 e det banan på stranden? den terräng banan?? eller var är den ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej det e en hopp bana typ på tak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Håll käft... jag har vatt här hela tin men ingen talar ju om för mig vad playground e för nåt... jag e bara 11... det är inte så javla enkelt!!!! :'( ska du skylla på din ålder bara för att du inte förstår vad de snackar om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ska du skylla på din ålder bara för att du inte förstår vad de snackar om? han e bara allmänt dum.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Egentligen fattar jag inte vad 11 åringar ska spela GTA för egentligen... Jag menar...Livet ökar som fan när man kn***ar med en hora. är det lämpligt för 11 åringar att spela sånt? PS.vill inte låta som en satkärring men kunde bara inte låta bli! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej inte för 11-åringar kanske.. men det e bra för 13-åringar (som jag ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AcE oF sPaDeS Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej inte för 11-åringar kanske.. men det e bra för 13-åringar (som jag ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Egentligen fattar jag inte vad 11 åringar ska spela GTA för egentligen... Jag menar...Livet ökar som fan när man kn***ar med en hora. är det lämpligt för 11 åringar att spela sånt? PS.vill inte låta som en satkärring men kunde bara inte låta bli! hur gammal är du då?? 18?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PetterVC Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 HAn Zhat borde ju ha nåt fel på hjärnan asså... han är säkert utvecklingsstörd elle nåt!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 mm.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 haha! min lillasyster fyllde 11 år idag. fast pcj playground klarar hon ju inte . kanske zhat och lilla 11åringen kan ha ett litet barnkalas tillsammans med sina små fjantvänner som inte vet vad pcg playground är? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts