SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 sunshine auto's e det bästa företaget/huset eller vad man ska säga. för man kan ju göra det där racet as många ggr. så vinner man alltid 40000$. bara ta en pansarvagn och spräng dom i starten så e pengarna dina eller kör på hederligvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) nej det finns inte uppdrag på pole position..... körde 10000 street racet typ 5-6 ggr så nu har jag köpt: pole position, sunshine autos, filmbolaget, taxibolaget, print works, glassfabriken, malibu club, hamnen finns det så mycket mer att köpa?? Redigerad 16 juni, 2003 av calleponken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jo det finns jobb på strip klubben ge 600$ åt stripan i rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja men hur ger man pengar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja men hur ger man pengar då? bara sitt där så tar hon pengarna.. tar as lång tid och hon dansar lika dant hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 du hade rätt.... plus att man får tillgång till en ny strippa och 4000 som generaras men man får väll inga uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 du hade rätt.... plus att man får tillgång till en ny strippa och 4000 som generaras men man får väll inga uppdrag? Nepp.... Inga uppdrag. Malibu Club och Printworks är bäst. Fick 75poäng i uppdraget "The Shootist" (Malibu) (Första försöket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Nepp.... Inga uppdrag. Malibu Club och Printworks är bäst. Fick 75poäng i uppdraget "The Shootist" (Malibu) (Första försöket) oooh.. jag fick 78 uppdraget The Job på Malibu e roligast. visst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Har inte kommit dit än. The Driver ligger jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ok det e ju precis innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 oooh.. jag fick 78 uppdraget The Job på Malibu e roligast. visst? fick 83 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja har typ 500000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calleponken Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 det är ju bara att köra street race så får man ju asmycket jag har typ 200 000 nu men jag har inte kört street race på länge..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts