Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tja... Jag har tänkt att göra "Grosebo filmer( liknande southpark )" men vad ska jag ha för program... detta kanske inte tillhör gta men jag gör kanske vice city filmer oxå snart... är det för svårt för en elva åring som jag elle?? Snälla hjälp mig nån... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tja... Jag har tänkt att göra "Grosebo filmer( liknande southpark )" men vad ska jag ha för program... detta kanske inte tillhör gta men jag gör kanske vice city filmer oxå snart... är det för svårt för en elva åring som jag elle?? Snälla hjälp mig nån... :'( :'( hmm.. först måste du nog kolla upp lite info om det hela.. Hur gör dem southpark filmerna? det är ju antagligen någon som tecknar.. då måste köpa in massor av material..det är ju svåra saker att göra en tecknad film.. men vill du göra den i 3d då kan du använda ett vanligt 3d program.. rekomenderar dig lightwave. men det är inte heller lätt. Du får börja redan nu att läsa tutorials, titta på VTMs ( video training) och kanske läs nån bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej... jag var inne på southparkstudios.com och där stod det att dom ha gjort dom på vanligt skriv program... jag har gjort två gubbar hur lätt som helst som ser ut som dom nästan... kan man lägga in en bild på movie maker sen massa andra som en filmrulle och sen gör det till en film... ska skaffa bättre hårdisk och mer minne innan jag sätter igång... elle pappa ska fixa hårdisk och minne... det är skitlätt...men hur jag ska göra vc filmer har jag ingen aning om hur jag ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Kan man göra nåt sånt där tror du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag har gjort mina gubbar på microsoft Håller med till 100%! och sen så gör jag olika bilder och klistrar in dem var för sej till Windows movie maker och gör en film...(w00t)haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Va faan... håller med till 100% ska bort... hänt nåt det ska vara microsoft Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Va faan varför kommer håller med till 100% för.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa... om man skriver vord fast med w så blir dwt exempel:Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 microsoft W0RD ska det va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 microsoft W0RD ska det va... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Åtta poster på rad där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 lol. spam nä bara skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 gud kan nån bli jobbigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 gud kan nån bli jobbigare? vem snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 vem snackar du om? Zhat tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa... om man skriver vord fast med w så blir dwt exempel:Håller med till 100%! hehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts