simon1583 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Hm tack för listan men undra verkligen om den stämmer. Liksom Lamborghini, vill dom verkligen vara med? Och så alla dessa BMW, Audi etc. tidigare har det varit typ 2-3 st modeller från dom, men nu jävlar... Förövrigt finns det väl ingen tuffare bil än X5 Le Mans så... Och varför om nu SAAB är med, varför vill dom ha med viggen? Den är ju liksom gammal, visst bästa SAABen kanske men ändå... Och Volvo varför är egentligen SAAB och Volvo med helt plötsligt, innan har dom alltid sagt att dom inte känner till Gran Turismo etc. Förövrigt saknar man ju som vanligt Ferrari men dom lär ju inte sjunka så lågt... Dessutom är Porsche på sätt och vis med, RUF är ju med som vanligt. Det är ju Porsche bilar. Aja jag längtar ihjäl mig redan...! Om man får skryta lite så måste jag ju säga att jag vann en tävling på förra bilsalongen i sthlm, man skulle köra GT2 den som satte snabbaste varvet under de två veckorna vann ett PS, 2HK, 1 multitap och GT2. Så då hade man två av allting när det sedan kom på posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Hoppas dom ändrar fartkänslan från GT3 den sög när man körde 250km/h kändes det som 70Km/h. Har föresten hela serien (:!!! Edit: Inge Warez här inte (:!!! Redigerad 12 juli, 2003 av dundersmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Hur många procent har ni klarat på 3an då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 (redigerad) Hoppas dom ändrar fartkänslan från GT3 den sög när man körde 250km/h kändes det som 70Km/h. håller med (:!!! Redigerad 12 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Kommer inte ihåg inte så långt ialla fall ni då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Kommer inte ihåg inte så långt ialla fall ni då Använd gärna kommatecken och punkter i fortsättningen. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Ferrari och Porsche är ju inte med! :'( :'( :'( Inte Lada heller. Porsche är visst med, under namnet RUF. De bygger om porschar har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Curly va ju det jag sa... Men aja, jag har klarat 95% tror jag, ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 75-90%, kommer inte ihåg riktigt :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 Curly va ju det jag sa... Men aja, jag har klarat 95% tror jag, ni då? Jaha, ojdå :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts