Jocken Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Liksom, är det nån skillnad? : GT4 SUBARU IMPREZA http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/gt4_screen006.jpg RIKTIG SUBARU IMPREZA http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/sub_rally_large.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 GTA4 finns inte eller är det något jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det är inte samma bilmodell, men ändå, fy f*n vilken bra grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Nice grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 GTA4 finns inte eller är det något jag missat? Det där är inte GTA 4 utan GT4 (Gran Turismo 4). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har det släppts än? (Gran Turismo 4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Är det till PlayStation2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Kan inte tänka mig att det ska se ut så där Tror dom har fejkat bilden lite, det gör alla spelföretag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Kan inte tänka mig att det ska se ut så där Tror dom har fejkat bilden lite, det gör alla spelföretag. W0RD man kan ser ju knappt nån skillnad på bilarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det där är inte GTA 4 utan GT4 (Gran Turismo 4). Oj såg fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Kan inte tänka mig att det ska se ut så där Tror dom har fejkat bilden lite, det gör alla spelföretag. Men 3:an har jättebra grafik så......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det är ju fasen bättre grafik på spel-bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag skaköpa det spelet när det kommer ut för att man kommer att kunna köra on-line med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Spelet kommer ut i japan sena 2003 eller tidiga 2004. Gran Turismo 4 kommer att vara online och det kommer att finnas över 500 bilar och 100 banor som t.ex New york osv... Det kommer att finnas klassiska bilar och andra bilar som t.ex caterham osv... Man kommer att kunna köpa bilar från affärer och från andra över nätet (begagnade från andra) Jag har hört att om man vinner sin motståndare så får man hans bil... Tror inte på det:) Det här spelet kommer att äga totalt helt onormalt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 om ni köper nyaste superplay..så får ni se bilder på gt4...jävla fin grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 fy fan vad coolt och jag som har ratt! hoppas bara det kommer till pc... oj det måste det ju komma eftersom ni prata om spela på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 fy fan vad coolt och jag som har ratt! hoppas bara det kommer till pc... oj det måste det ju komma eftersom ni prata om spela på internet Man kan ju spela över nätet på PS2 också. (XBOX också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Man kan ju spela över nätet på PS2 också. (XBOX också) fan att dom ska hitta på sånt till dom :'( men "vi" får väl hoppas på att det kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 fan att dom ska hitta på sånt till dom :'( men "vi" får väl hoppas på att det kommer På webhallen står det att det bara kommer till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Gran Turismo™ är Playstation™ 2 exklusivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts