Focus Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Finns ett telefonuppdrag vid en bensinmack. Går ut på att mörda ett gäng européer som ska råna en bank. De ska vara utklädda till "vanliga" Vice City-medborgare. Jag har åkt till första markeringen men vet inte vad jag ska göra. Jag misstänker att man ska skjuta någon som passar in på beskrivningen men jag har skjutit besinningslöst på alla som har passerat utan det har hänt något! HJÄLP! Please! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Kolla uppåt, han står uppe på reklamskylten. /Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 Finns ett telefonuppdrag vid en bensinmack. Går ut på att mörda ett gäng européer som ska råna en bank. De ska vara utklädda till "vanliga" Vice City-medborgare. Jag har åkt till första markeringen men vet inte vad jag ska göra. Jag misstänker att man ska skjuta någon som passar in på beskrivningen men jag har skjutit besinningslöst på alla som har passerat utan det har hänt något! HJÄLP! Please! KOlla upp på reklam skylten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danu Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 han putsar reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice_city_fan Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 alla har redan sagt det men, han står på reklam skylten som e högt i luften.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Focus Skrivet 25 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Lysande! Tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts