epix Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag undrade om det gick att göra nåt i stil med hörlurar+freestyle. Alltså, att musiken spelas när man går också. Tack för svar /Ph43r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ska se om jag kan hitta något. I början av introt när Sonny sitter och snackar spelas ju en låt och jag är nästan säker på att den kommer från radion trotts att Vercetti inte är där. Jag ska ta en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det är någon låt från Emotion 98.3 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Det är någon låt från Emotion 98.3 tror jag. Det är Mr Mister - Broken Wings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tyvärr, det var inte så lätt som jag trodde, och jag hade fel. Musiken kommer inte från radion, den kommer från filen "int_a" på CD2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tyvärr, det var inte så lätt som jag trodde, och jag hade fel. Musiken kommer inte från radion, den kommer från filen "int_a" på CD2 men om man väljer att instalera radiokanalerna ligger dom ju på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts