celtic Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag har försökt flea gånger men jag klarar fortfarande itne av att stjäla pansarvagnen ur konvojen på "sir, Yes, Sir" Är det någon som har nåt bra tips till mig så att jag kan få skiten gjort. ? Är det nån som vet om det går att ragga brudar i VC ? (förutom hororna) Var finns det kraftfullare vapen än de som man kan handla på "ammu-nation"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 om du har klarat phil så får du dom kraftigaste i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vänta tills föraren springer för att köpa donuts, då är det bara att springa fram och sno den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Asken Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag bara tog den...tanken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
celtic Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Tackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 1, köp en hammare. åk bakom pansarvagnen och kör över truppen på vänster sida. dom kommer börja jaga dig. kör en bit därifrån. och snabbt tillbaka hoppa ur bilen och banka bort dörrn... och ta tanken och kör dit du ska. använd gärna motorsåg istället fö hammare, sågen tar bort allt. andra taktiken: kör bakom dom tills dom stannar vid munk cafèt tank-chaffisen går in och köper munkar åt teamet *din tid att ta tanken... tredje sättet: ställ din bil ivägen för tanken medans militären lyfter bort bil sågar du bort dörrn och tar tanken... 2, skriv in fusket: "FUNNYMAGNET" så garanterar ja dig att du kommer få brudar... andra sättet: om köpt "pole position" så finns det ett uppdrag där en tjej strippar fö dig... efter hon gjort det betalar du 600$ 3, efter phils uppdrag... andra sättet: skriv in: "NUTTERTOOLS", "PROFESSIONALTOOLS" eller "THUGSTOOLS" varje kod innehåller olika vapen "NUTTERTOOLS" är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Hmm.. Jag mejade bara ner alla med Kruger. Alltså militärerna. Sen sa dom i tanken: "Let's get out of here". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 1, köp en hammare. åk bakom pansarvagnen och kör över truppen på vänster sida. dom kommer börja jaga dig. kör en bit därifrån. och snabbt tillbaka hoppa ur bilen och banka bort dörrn... och ta tanken och kör dit du ska. använd gärna motorsåg istället fö hammare, sågen tar bort allt. andra taktiken: kör bakom dom tills dom stannar vid munk cafèt tank-chaffisen går in och köper munkar åt teamet *din tid att ta tanken... tredje sättet: ställ din bil ivägen för tanken medans militären lyfter bort bil sågar du bort dörrn och tar tanken... 2, skriv in fusket: "FUNNYMAGNET" så garanterar ja dig att du kommer få brudar... andra sättet: om köpt "pole position" så finns det ett uppdrag där en tjej strippar fö dig... efter hon gjort det betalar du 600$ 3, efter phils uppdrag... andra sättet: skriv in: "NUTTERTOOLS", "PROFESSIONALTOOLS" eller "THUGSTOOLS" varje kod innehåller olika vapen "NUTTERTOOLS" är bäst. inte fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) jag kom med en helikopter långt innan på vägen helikoptern spärra av gatan sen ställde mig vid gränden (mellan husen) och vänta lite och när dom kom peppra med kulspruta soldaterna och lastbilarna sprängde sig själva sen var det bara att vänta på ett tillfälle att sno tanken jag skadaded 0 i armor och health Redigerad 16 juni, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 inte fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 inte fuska :"> ja vet men ja gör det bara när det är lönt typ när man klarat spelet o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag sköt bara han som sitter uppe på tanken, då gick de andra ut ur den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts