Vice RAR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag skulle vilja att någon gör en mod som gör att bilarna kan bli mer skadade (utseendet alltså) Mer hitpoints eller vad det heter. Förstår ni vad jag menar? Så att spelet kan bli mer verkligt. Om man t.ex. krockar frontalkrock med en annan bil så ska inte bara utsidan av bilen bli skadad utan att det bli en stor "krater" :"> där fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 går inte (vad jag vet) lira carmageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vänta på patch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vänta på patch vadå för patch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice RAR Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ok, det skulle vara coolt iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ja man borde inte kunna spränga en bil genom att skjuta med Colt Python på en dörr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 nej verkligen inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Vice RAR: ta bort bilden i din signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts