Stoffe Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 När jag körde lite Carmageddon 2(Verkar vara den enda i hela Sverige som gillar det )så mosade jag en annan bil mot en vägg och han flög, han flög ända till skrotupplaget och hamnade mitt på bandet med krossade bilar som skulle krossas ännu mer kunde inte motstå att säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 hahaha... carmageddon Var skitkul när det kom men nu känns det kanske lite gammalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Ja, det gör det men såna saker gör att man fortfarande spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag har ett screenshot på en annan rolig sak... men vet inte hur jag ska ladda upp det Hjälp mig snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Du går in på ftp.gtasajten.com och ladda upp den! De borde funka, har hör några snacka om de förut! Annars, om du har en hemsida, kan du lägga upp den där! Sen när du skriver här i forumet trycker du på IMG! Hoppas de hjälpte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Du går in på ftp.gtasajten.com och ladda upp den! De borde funka, har hör några snacka om de förut! Annars, om du har en hemsida, kan du lägga upp den där! Sen när du skriver här i forumet trycker du på IMG! Hoppas de hjälpte! Tack men hur ska man göra det då? asså uploada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Tack men hur ska man göra det då? asså uploada du drar bara bilden från datorn och släpper den i ftp mappen. eller så kopierar du bilden ock klistrar in den i ftp mappen (samma sak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 du drar bara bilden från datorn och släpper den i ftp mappen. eller så kopierar du bilden ock klistrar in den i ftp mappen (samma sak) Jaa! Det är ganska enkelt... Hoppas vi får se bilden snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Men bilden ligger i Håller med till 100%!, hur ska jag då göra??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Men bilden ligger i Håller med till 100%!, hur ska jag då göra??? Varför har du den i Håller med till 100%!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 De där med Håller med till 100%!, är det jag inte är bra på!! Kan GTA3_Player hjälpa till igen, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Varför har du den i Håller med till 100%!? Jag tog ju mitt screenshot själv när jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag tog ju mitt screenshot själv när jag spelade Jag har alla mina bilder i Paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Jag tog ju mitt screenshot själv när jag spelade du kunde ju ha klistrat in den i paint direkt. aja tryck "print scrn" knappen i Håller med till 100%! då och klistra in den i paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 du kunde ju ha klistrat in den i paint direkt. aja tryck "print scrn" knappen i Håller med till 100%! då och klistra in den i paint! Sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Sen då? Ok nu har jag en annan bild liggandes i paint men hur ska jag göra nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ni otappra själar som inte läst i min tråd me läsnar har inte sett denna länk va!!! Pixas filuppladdnings sida.!!! När ni väl är där trycker ni på: Bläddra... Sedan, när ni har hittat eran Fil och fått fram ett namn trycker ni på: Send Så, problemet löst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ni otappra själar som inte läst i min tråd me läsnar har inte sett denna länk va!!! Pixas filuppladdnings sida.!!! När ni väl är där trycker ni på: Bläddra... Sedan, när ni har hittat eran Fil och fått fram ett namn trycker ni på: Send Så, problemet löst!!! Jaha men min fil ligger i Paint smartskalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Öppna paint och Släng ut Skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2002 Ni otappra själar som inte läst i min tråd me läsnar har inte sett denna länk va!!! Pixas filuppladdnings sida.!!! När ni väl är där trycker ni på: Bläddra... Sedan, när ni har hittat eran Fil och fått fram ett namn trycker ni på: Send Så, problemet löst!!! W0H00 Nu funkar det du e BÄST nu behöver jag inte lägga upp en massa skit i ftp:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts