GTA3 freak Skrivet 23 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2002 Ändra inte tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Flygplan... föredrar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Dodo:na som flyger omkring i Liberty City är väl inte solida? Jag har flugit intill en annan dodo men aldrig krockat med nån. Skjuter man med Rocket Launcher går raketen bara igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Man möter ofta andra dodos när man flyger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Man möter ofta andra dodos när man flyger men det är ovanligt att de kommer så nära som när jag flög i 2036 sekunder i eftermiddags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Jag flög kant i kant med en annan DoDo sen störtade jag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts