Undertaker Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Jag föredrar Flygplan...Det är så J*V*A kul att flyga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 Jepp, håller med, dodo är för kul att köra. Det borde finnas något uppdrag då man ska flyga upp och skjuta ner ett annat plan Men vad vore spelet utan alla bilarna? Fast planet är roligast =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Flygplan Rockar...skulle va kul...om du jobbade lite mer på båtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 Sry....skrve fel(som vanligt) ??? menade _ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2002 lo.....har lite problems med detta....asså..jag menade från början....det skulle va roligar om dom jobbade mer på båtar ser inte så bra ut ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 bil är ändå gangska kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 DODO RULEZZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 synd att man inte kan åka båt mellan alla tre öarna,oljeledningen är ju i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Ööh? Det kan man iaf på PS2, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Ööh? Det kan man iaf på PS2, tror jag det tror jag inte, i så fall skulle man kunna åka båt till SSV från Staunton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Ööh? Det kan man iaf på PS2, tror jag Det kan man inte på ps2 det är en oljeledning i vägen som Arvid sa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Från SSV TILL stauton går det iaf åka båt. Vi flyglapsen finns det en "Speeder". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Från SSV TILL stauton går det iaf åka båt. Vi flyglapsen finns det en "Speeder". Ja men det har man inte så jätte stort behov att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Ja men det har man inte så jätte stort behov att göra. När jag gjorde S.A.M flög jag med dodon till bygget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 arvid, måste du härma stell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 arvid, måste du härma stell? Menar du med avataren? ville jag bara jävlas lite med stellhell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2002 Menar du med avataren? ville jag bara jävlas lite med stellhell... HA.....................HA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 På vice city så har de juh fixat så att d finns mer flygplan d e juh skitkul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
macke_!03 Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 jag har aldri hittat en BF Injection, vart finns dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 vid misty`s lägenhet Ell burro telefonen mellen 19:00-00:00 tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts