kariya Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag vet inte om the finns en sådan här topic. men i alla fall välj vilken som är din favorit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 buggles: video killed och japanese boy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 michael jackson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ozzy helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Michael Jackson på 80-talet var för härlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag känner inte till nån av låtarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag känner inte till nån av låtarna!! va? alltså har jag glömt någon låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Måste nog säga att Toto - Africa är ju bara bäst, speciellt när man cruisar med en mc genom stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ossy är lungt den bästa!! han rockar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ingen av dom e speciellt bra.. wildstyle har grymma låtar, härligt om man har en PCJ 900 (eller vad det e) och åker runt på långa raksträckor och man e lite stressad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ossy är lungt den bästa!! han rockar ju! japp ozzy är lungt BEST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Jag tycker inte någon av de låtarna är så bra. Self Control, The message och I Ran är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 twisted sister - i wanna rock fast den fanns ju inte me :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Den bästa låten i hela spelet é Cutting Crew - I just died in your arms tonight. och Brayn Adams låten (minns ej vad den heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Self Control, I Ran är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Michael Jackson - Billie Jean Är den bästa! Låter mycket bättre på stereo än på datan faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 go OZZY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts