Absurd Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 man ser ju inte ens att de står de... står vad ? (jag har fårr tillbax mitt Ps2 nu !! skall rocka loss med Saabarna sen ! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 står vad ? (jag har fårr tillbax mitt Ps2 nu !! skall rocka loss med Saabarna sen ! ) står att det e tg...rocka loss me saabarna...dom e dem bästa bilarna enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 står att det e tg...rocka loss me saabarna...dom e dem bästa bilarna enligt mig... klart att Saabarna är bäst... dom rockar sönder de andra bilarna... ingen har så bra styrning och accelation. och Volvon i spelet är ju nästan pinsam. tycker iof att den skall vara med på Free Roaming... :'( och har du hittat mr Shotgun än ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 klart att Saabarna är bäst... dom rockar sönder de andra bilarna... ingen har så bra styrning och accelation. och Volvon i spelet är ju nästan pinsam. tycker iof att den skall vara med på Free Roaming... :'( och har du hittat mr Shotgun än ? ingen shot gun här eller...finns det en volvo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 ingen shot gun här eller...finns det en volvo??? förlåt mig för min otydlig het... brandbilen är en Volvo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 förlåt mig för min otydlig het... brandbilen är en Volvo... har aldrig kört den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 den är med på nått uppdrag då det brinner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 den är med på nått uppdrag då det brinner... aha det uppdraget...då man e snut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) det står 216,451kb o sen e de till windown 95/98 borde va till xp /2000 eller?? om nån känner till Quadmaster så ere han spom e user ståre Redigerad 4 juli, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2003 Saab_Lover: skulle jag tro. Gurgel: han borde läga upp ett screen nu tycker jag... tycker inte ni andra det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 Saab_Lover: skulle jag tro. Gurgel: han borde läga upp ett screen nu tycker jag... tycker inte ni andra det ? jo det tycker ja i varjefall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 det står 216,451kb o sen e de till windown 95/98 borde va till xp /2000 eller?? om nån känner till Quadmaster så ere han spom e user ståre Öh,jag såg att det inte FANNS till "PC" förlåt! :'( :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2003 Öh,jag såg att det inte FANNS till "PC" förlåt! :'( :"> du e förlåten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 jag tycker nog det ser ut som om den skulle vara lite för liten för att vara The Getaway... gta 3 tar ju nått med 350,000... inte för att jag har testat... men Getaway är ju så mycket större, bättre grafik... och sånt... måste ju ta lungt dubbelt så mycket än Gta 3... iaf. huhum...jag råkar veta att gta3 bara tar 134mb på kazaa...host.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 (redigerad) troligt minigun Redigerad 31 juli, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 31 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2003 huhum...jag råkar veta att gta3 bara tar 134mb på kazaa...host.. jag råkar veta att den versionen troligen inte fungerar då. *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 lol, ta ett screen då!! han har säkert laddat ner nån fil där d står "the getaway" som är 15 mb stor som han tror e spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2003 Så gjorde min storasyrras killes lillebror, han tankade hem "VICE CITY FULL REAL - GOT IT FROM FILEPLANET!!! shhhh" på 56 kb Han undrade vad som hade hänt med hans dator efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2003 huhum...jag råkar veta att gta3 bara tar 134mb på kazaa...host.. olagliga saker...man får inte snacka om sånt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 jag råkar veta att den versionen troligen inte fungerar då. *host* jaha, men jag råkar veta att den fungerar men inte har några radiostationer. så det är alltid tyst i bilen...men sånt ska vi inte snacka om här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts