Guest GTA MAN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Finns The Get away till pc Kan man köpa det i vanlig spel affär?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Finns The Get away till pc Kan man köpa det i vanlig spel affär?? Nej tror inte det alla fall annars hade jag köpt det för länge sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Nej tror inte det alla fall annars hade jag köpt det för länge sen... Danke!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nej det kommer inte å komma heller...det e sony själva som gjort det har jag hört... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 nej det kommer inte å komma heller...det e sony själva som gjort det har jag hört... synd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 synd :'( köp ps2 istället om du inte redan har de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 absolut inte värt att köpa ps2, det är för gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag har The Getaway pc-version från kazaa har jag laddat ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 jag har The Getaway pc-version från kazaa har jag laddat ner det har du inte!! efter som det inte finns till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 du vet ingenting fan de gör de visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 lol, ta ett screen då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 lol, ta ett screen då!! just det gör det...vi vill se ett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 du vet ingenting fan de gör de visst det finns inte nån PC version ! om du ar laddat ner från kazaa så är det bara en emulator... men jag tror ändå inte på dig ! OCH ANVÄND PUNKT !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 och använd stjärna i fula ord...tex f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Det kanske finns i usa? eller kanske inte...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 >>>>jag hittade the getaway till PC!kolla här<<<< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 >>>>jag hittade the getaway till PC!kolla här<<<< Haha lol hur kan man veta att det e The getaway! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 Haha lol hur kan man veta att det e The getaway! just de...hur ska man veta de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 jag tycker nog det ser ut som om den skulle vara lite för liten för att vara The Getaway... gta 3 tar ju nått med 350,000... inte för att jag har testat... men Getaway är ju så mycket större, bättre grafik... och sånt... måste ju ta lungt dubbelt så mycket än Gta 3... iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 jag tycker nog det ser ut som om den skulle vara lite för liten för att vara The Getaway... gta 3 tar ju nått med 350,000... inte för att jag har testat... men Getaway är ju så mycket större, bättre grafik... och sånt... måste ju ta lungt dubbelt så mycket än Gta 3... iaf. man ser ju inte ens att de står de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts