Jojje Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) Jag har varit i Ghost Town, det är en liten gata med affärer, men man kan inte landa i den, för då landar man i vattnet Men jag har varit där iallafall. *EDIT* Jag flög med dodo. *EDIT* Redigerad 22 juni, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) wow, du har varit där!! ( ) har väl alla som har gta3 Redigerad 22 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_HACKER Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 hur gör man så att pansar vagnen flyger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 dkriver in low gravity fusket o riktar kanonen bakot o skuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 skriv "Chittychittybb" och gör som gurgel säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_HACKER Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 Eller ta en assnabb bil, se till att du har trainern (Ultimate), kör rätt fram i full fart, håll inne TAB och tryck på L! Bilen loopar oftast, men det é en skön känsla! TESTBIL: Yakuza Toyota Supra FRÅN MOD: Denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 23 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2003 hur instllerar man det går det om man har gta 3 hem laddat?snälla svára Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts