GrandTheftAuto.F360 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det kanske är bättre att skriva vad bilarna heter i spelet. Vilka bilar är det som är BMW och Audi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det kanske är bättre att skriva vad bilarna heter i spelet. Vilka bilar är det som är BMW och Audi? Infernus = Lamborghini Stinger = Ferrari Daytona Sentinel = BMW 5-serie, XS = M5 Audi vet jag inte Infernus är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 heh, men om Sentinel är från bmw 5-serien. spelas inte Vice city på 80-talet? å BMW m5 är ju från 1998 och framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Håller med robban... till hundra %.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Infernus = Lamborghini Stinger = Ferrari Daytona Sentinel = BMW 5-serie, XS = M5 Audi vet jag inte Infernus är bäst senitel är fan mer likt merca än bmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftAuto.F360 Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) ok nästa gång ska jag skriva vad de heter i spelet Redigerad 23 juni, 2003 av GrandTheftAuto.F360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag tror inte att det finns någon Audi och jag tycker inte att Sentinel liknar varken BMW eller merchedes. Är det ingen som har provat någon real car names modd eller vad dom heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 BMW (gamla från 80-talet) = Sentinel/Sentinel XS Ford (Mustang) = Sabre/Sabre Turbo Sen finns det nog ingen som liknar audi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 taxi knäcker den kan ju hoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 heh, men om Sentinel är från bmw 5-serien. spelas inte Vice city på 80-talet? å BMW m5 är ju från 1998 och framåt. M har funnits längre.. Och vad är det för märke då. 5-serien fanns på 80 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 taxi knäcker den kan ju hoppa voodoo me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts