notorius Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ni som ska börja i gymnasiet som jag, vad tig ni för linje? själv tog jag smhälle ekonomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Gissa !!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 hur F*N ska jag veta det? ah...answer that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 IT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 IV .. antagligen .. Har spelat CS för mycket .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 IT på John Bauer... Fan va det kommer rulla!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 IT på John Bauer... Fan va det kommer rulla!!! Eh, vadå IT på John Bauer?? Finns väl inget program som heter IT? Och John Bauer, är det en skola eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Eh, vadå IT på John Bauer?? Finns väl inget program som heter IT? Och John Bauer, är det en skola eller? Jopp.. Det finns det.. Finns IT och IT/Media.. Och ja, John Bauer är en skola.. Dock en friskola.. Hemsida Redigerad 15 juni, 2003 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jopp.. Det finns det.. Finns IT och IT/Media.. Och ja, John Bauer är en skola.. Dock en friskola.. Hemsida Ok, men den riktiga adressen är: http://www.johnbauer.nu/ Edit: Från hemsidan: Samtliga John Bauerelever på Entreprenörs-, IT-, och det kommande IT-mediaprogrammet, utrustas med en bärbar dator, som är det viktigaste arbetsredskapet man har under sin studietid. Bärbar dator medför att man alltid har sin arbetsplats med sig och skolarbetet kan utföras var som helst. Lyllosar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ok, men den riktiga adressen är: http://www.johnbauer.nu/ Edit: Från hemsidan: Lyllosar... Aw.. där måste jag gå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Edit: Från hemsidan: Lyllosar... Varför tror du jag valde den skolan?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag har iaf inte hört talas om nått IT, jag ska iaf gå EC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag ska läsa industriell design på Volvo Gymnasiet. Jag ska nämligen bli bildesigner på Volvo (hoppas jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 SKF's tekniska gymnasium. Måste ha minst 260 poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag ska läsa industriell design på Volvo Gymnasiet. Jag ska nämligen bli bildesigner på Volvo (hoppas jag). då måste du ta upp volvo 240 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 då måste du ta upp volvo 240 igen Kanske designar en ny 240! hehe med Lambda Sond och GLT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag var på ett möte med john bauer gymnasiet och jag måste säga att jag aldrig skulle kunna gå där. NOLL tjejer och 100 % datanördar, Samhälle ekonomi RULAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag var på ett möte med john bauer gymnasiet och jag måste säga att jag aldrig skulle kunna gå där. NOLL tjejer och 100 % datanördar, Samhälle ekonomi RULAR Där sa du nåt som var sant! (Sa jag förresten att jag också går sam-ekonomi..? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nej det sa du inte, vad hade du tänkt att bli i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts