Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Alla zombisarne kommer inte vara lika dana. Vissa kommer att vara snabba andra viga andra ska kunna komma under marken Vad barney gör där vet jag inte antingen är han med i uppdraget för att utrota monstrena men du kommer att få veta det när storyn kommer ut. Vart står det, har du sett en bild med Barney nånstans eller? isåfall posta url ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 en fråga till vad gör Barney Calhoun i city 17? Alla zombisarne kommer inte vara lika dana. Vissa kommer att vara snabba andra viga andra ska kunna komma under marken Vad barney gör där vet jag inte antingen är han med i uppdraget för att utrota monstrena men du kommer att få veta det när storyn kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Vart står det, har du sett en bild med Barney nånstans eller? isåfall posta url !!! http://www.planethalflife.com/half-life2/allies/ där står det titta på 5e personen. Redigerad 16 juni, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) OMG SUCH L337! BARNEY R0X0R!!!! näe nu måste jag spela igenom Half-Life igen, Flash-Backs hela tiden Redigerad 16 juni, 2003 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 off-topic:jag vill ha half-life så att jag fattar, jag har aldrig spelat half-life förutom demot on-topic:vill ha blir det inte half-life så blir det half-life2.Det är så snyggt så man blir kär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ska lätt köpa det när det kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Ska lätt köpa det när det kommer ut. Jag har redan bokat det i www.webhallen.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vad heter röstskådespelarna? När kom man på ideén till hl2? Vilka program har man använt när man har gjort halflife? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Vad heter röstskådespelarna? När kom man på ideén till hl2? Vilka program har man använt när man har gjort halflife? *Top Secret information* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 *Top Secret information* nope rösterna står på internet någonstans dom började göra det när dom fick in pengar från HL dom säger att dom har lagt ut alla pengar på HL2 som dom fick ihop från HL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nope rösterna står på internet någonstans dom började göra det när dom fick in pengar från HL dom säger att dom har lagt ut alla pengar på HL2 som dom fick ihop från HL JAPP det gjorde dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 JAPP det gjorde dom. Min fråga då :'( ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts