Defcon Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 det är inte något nytt men det är ändå ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 PÅ fileplanet heter jag SpasticGore :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 é du säker på att den inte heter hl2_demo_trailer_full när man packar upp den, sen är den ju mindre som zip fil den jag har é på 22 min, 40 sek från E3-mässan *edit lr de kanske finns två långa filmer trodde du menade den zippade storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag vet allt fråga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag vet allt fråga mig. hur många muskler är det i ansiktet på gubbarna i HL2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag vet allt fråga mig. Hur många olika karaktärer, monster, maskiner och dylikt lär man träffa på i hl2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Från Super Play: Gabe Newell avslöjar också att modutvecklare kommer att kunna licensiera Source-motron och därigenom själva få tillstånd att sälja sina mods - en fantastisk nyhet som kan göra att det i framtiden kryallar av Half - Life 2 mods i hyllorna :DDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag vet allt fråga mig. har en fråga till är combine soldiers aliens, maskiner eller människor? och hur kom gordon till city17. vad är hela storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har en fråga till är combine soldiers aliens, maskiner eller människor? och hur kom gordon till city17. vad är hela storyn? Valve kommer int att släppa storyn till spelet, faktum är att du inte heller kommer at veta handlingen när du börjar spela, det är hela grejen med spelet, att ta reda på varför man är i city 17 o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) Valve kommer int att släppa storyn till spelet, faktum är att du inte heller kommer at veta handlingen när du börjar spela, det är hela grejen med spelet, att ta reda på varför man är i city 17 o.s.v jag vet men det skulle va kul och veta om han vet ALLT som han skrev "Jag vet allt fråga mig." jag vet också att det inte finns något svar på dom 2 sista frågorna i dagsläget Redigerad 16 juni, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 ok hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hoppas det kommer ett cs till hl2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 hur många muskler är det i ansiktet på gubbarna i HL2? Dom har inga muskler men om kommer att ha 25 ansikts uttryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 har en fråga till är combine soldiers aliens, maskiner eller människor? och hur kom gordon till city17. vad är hela storyn? dom där combies är människor. Hur gordon kom dit är hemligt så det kan jag inte. Storyn är också hemligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Hur många olika karaktärer, monster, maskiner och dylikt lär man träffa på i hl2? Karaktärer: Först gordon G-man kommer att vara med han är uppdrags givaren. Gordon kommer att träffa en doktor från black mesa och en dotter. Det kommer att vara några vakter/soldater eller vad dom är från black mesa. och staden 17 är en stad som är en polis makt så du kommer att möta poliser som ser ut som soldater. Monster: det kommer att finnas människor med head kraps på. Det kommer att finnas ett stort äkligt monster som heter... Vad fan är min tidning. På svenska heter dom myrlejonet och på engelska ant lion. Har ni sett star ship troopers? Då har ni sett mark monstrena jo såna kommer att finnas. PS dom monstrena kommer man att vara alierad med. Jo man kommer att hitta en parfym som gör så att du luktar som dom och då dödar dom dig inte och du kan styra dom. Med en handgranat och i handgraneten finns det flugot och monstrena kommer att springa till flugorna och finns de någon fiende där så kommer monstrena döda dom. det kommer att finnas något monster likande bläck fisk har inte sätt den har bara sätt en blå genom skilnig arm. Det ska finnas ett enormt stort flygande monster som är mycket afrligt man kan döda det med rocket launcher. Det ska finnas ett JÄTTE spindel med tre jätte långa ben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 FLER FRÅGOR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Gordon kommer att träffa en doktor från black mesa och en dotterdoktorn heter Eli och man får hjälp av hans dotter Alyx. Det kommer att vara några vakter/soldater eller vad dom är från black mesa. Säkerhetsvakter var dem, men dem kommer nog inte vara med i hl2 med tanke på att bara en överlevde; Barney (Blue Shift). Monster: det kommer att finnas människor med head kraps på.JA dem berömda headcrabsen e tillbaks Det ska finnas ett JÄTTE spindel med tre jätte långa ben. Strider heter dem 20 meter långa oxå Bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 (redigerad) 1.Har ni sett star ship troopers? Då har ni sett mark monstrena jo såna kommer att finnas. 2.det kommer att finnas något monster likande bläck fisk har inte sätt den har bara sätt en blå genom skilnig arm. 3.Det ska finnas ett enormt stort flygande monster som är mycket afrligt man kan döda det med rocket launcher. 4.Monster: det kommer att finnas människor med head kraps på. 1. det är inte samma 2. den heter Hydra 3.Det är ett combine skepp vad jag har hört och läst 4.dom kallas zombies när dom har tagit över en kropp och om kroppen dör så kan dom hoppa av den och hitta ett nytt offer en fråga till vad gör Barney Calhoun i city 17? Redigerad 16 juni, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 1. det är inte samma 2. den heter Hydra 3.Det är ett combine skepp vad jag har hört och läst 4.dom kallas zombies när dom har tagit över en kropp och om kroppen dör så kan dom hoppa av den och hitta ett nytt offer en fråga till vad gör Barney Calhoun i city 17? Ja ja ja jag gick inte in på några detaljer och på svar 1 så menade jag att dom såg ut som dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 4.dom kallas zombies när dom har tagit över en kropp och om kroppen dör så kan dom hoppa av den och hitta ett nytt offer en fråga till vad gör Barney Calhoun i city 17? Alla zombisarne kommer inte vara lika dana. Vissa kommer att vara snabba andra viga andra ska kunna komma under marken Vad barney gör där vet jag inte antingen är han med i uppdraget för att utrota monstrena men du kommer att få veta det när storyn kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts