geilisch Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har öppnat en del filer med vctxt, och målat om vissa saker.. Men sen har jag problem, hur ska jag få det att funka i spelet? Eller snarare, i vilket format ska jag spara i det? har hört att man behöver IMG tool för att fixa sånt. har också en som kan förklara det, men jag vill som sagt veta i vilket format jag ska spara det jag målat.. kan jag använda pakscape och spara det i zipfiler eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ladda ner viceTXD istället. det är lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ladda ner viceTXD istället. det är lättare. tror han menar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts