n00b Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 LOL! Jag vet inte om ni visste detta redan menmen,, i StarFish Island är en av polarna tom, det ligger en boll där, med den kan man typ nicka och man får poäng (1, 2, 3 .. osv) hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 En tråd var nyligen uppe om det, och tydligen var det ingen nyhet för vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 En tråd var nyligen uppe om det, och tydligen var det ingen nyhet för vissa har du själv gjort det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jepp.. klarade 4 st :"> men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jepp.. klarade 4 st :"> men ändå lol.. har klarat 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 de finns även badbollar på stranden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det finns en boll på golfbanan också. men Har ni hittat påskägget som finns i ett fönster i hörnet av helikopterplattan på taket av VCN huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag har klarat 60 men sen ramla den då orka jag ingen mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det finns en boll på golfbanan också. men Har ni hittat påskägget som finns i ett fönster i hörnet av helikopterplattan på taket av VCN huset. en boll på golfbanan. en golfboll eller badboll eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 en badboll den ligger i en bunker nära driving range Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det finns en boll på golfbanan också. men Har ni hittat påskägget som finns i ett fönster i hörnet av helikopterplattan på taket av VCN huset. var e vcn huset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Har ni hittat påskägget som finns i ett fönster i hörnet av helikopterplattan på taket av VCN huset. Vad menar du för påskägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det finns badboll i en pool med vatten på starfish island också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Polen är inte alls tom,, den poolen som jag menar har blått bottenkakel eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Vad menar du för påskägg? Ett stort chokladägg som det står HAPPY EASTER på. Gå till plattan på VCN i huset och hoppa igenom fönstret i hörnet. Redigerad 15 juni, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Inte för att jag varit på heli-paden på vcn på senaste men jag kommer då inte ihåg att det skulle va nåt fönster där uppe. Det är väl bara tak, parabol och lufttrummor!?! Fast som sagt.. tag sen jag var där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ett stort chokladägg som det står HAPPY EASTER på. Gå till plattan på VCN i huset och hoppa igenom fönstret i hörnet. Hehe, jag har läst om det påslägget men jag har inte kollat in det än. Men finns det fönster vid den helikopterplattan? Eller finns det fler VCN hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nope bara ett VCN hus, man ska hoppa från nordvästra hörnet på heliplattan över till fönstret i huset bredvid, Det ser stängt ut men det går att gå igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 LOL! Jag vet inte om ni visste detta redan menmen,, i StarFish Island är en av polarna tom, det ligger en boll där, med den kan man typ nicka och man får poäng (1, 2, 3 .. osv) hihi Går det på ps2 också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 VAR E VCN HUSET!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts