Funnylin Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Har alla gängen ofentliggjorts eller finns det tid för disskusioner??? I allafall vilka gäng tror/hoppas du på från gamla GTA-titlar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Tyvärr så kommer jag bara på två just nu: Kuba-gäng MC-gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Längtar verkligen efter MC-gänget och hoppas dom spelar en mycket stor roll i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 Nja... tror du verkligen att du skulle vilja att det när du får dina pengar från en uppdragsgivare + en massa vapen, sen kommer MC-gänget och snor allt. Då skulle du nog bli paff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 19 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 hmm enligt min åsikt tror jag inte att mc gäng kommer ha en så stor roll i spelaet ta inte illa up nu Funnylin. men jag kanske har fel också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2002 hmm enligt min åsikt tror jag inte att mc gäng kommer ha en så stor roll i spelaet ta inte illa up nu Funnylin. men jag kanske har fel också Varför skulle jag ta illa upp??? Och dessutom så skulle det inte göra ett skvatt om dom tog mina pengar då skulle jag spränga dom i luften med min bazooka som dom inte ens orkar lyfta HEHE.....men jag hoppas fortfarande på att dom spelar en stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 jag hoppas de har Rednecks som gäng (gta2) klart att de inte kommer hända men det skulle vara fräckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 kolla det nu för nu har ni ju GTA:vice city!! ville bara ta upp den här gammla topicen för att se hur ni skulle reagera!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts