Mikolan Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Står det inte i slutet vad den heter? E-z Rollers är det ialfall.. vad själva låten heter vet jag inte.. men gruppen heter E-z Rollers Låten heter E-z Rollers - Breakbeat Generation grymt bra film, vil lära mig grinda som han gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 21 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2003 Jag undrar hur han får motorcykeln snura runt 3 varv i luften på avi filmen :/ kan nån rörelsen? vilka knapp eller rörelse ...... Jag snurrade 6 varv. Fast då sladdade jag in i en trottoar.. men jag klarade ju mig så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 (redigerad) fick tripple :=) kolla bilden här Redigerad 22 juni, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 22 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 vart laddar man ner filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 6 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 nån som vet vad låten i filmen heter? grymt bra låt iaf.. http://stage.vitaminic.ie/main/rollercage_...ack/all_tracks/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 6 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2003 jag har gjort 2 bakåtvolter på samma hopp en gång...med bil... då ficka jag Double Insane...snacka om att bilen snurrade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts