puzzle Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Kolla denna avi film nämligen den bästa som gjorts av www.gta-vice.com måste vara han som skapade ultimate trainer hur som helst han utför saker jag alldrig sett otroligt ! ett måste see! Vice City Extreme movie 23Mb http://eternity.gta-vice.com/extreme/swamp...ice.extreme.avi Har någon lyckats göra Triple insane stunt Double insane stunt som på filmen ? Sista fråga, Har någon kört en bil på 2 hjul ? Hur kör man ett bil med 2 hjul och vilken plats är bäst vilket rörelse använder man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag använde mig av taxi. jag hoppade med den menans jag svängde..sen försökte jag hålla den på 2 hjul.. ps. klara 100 passagerare med taxi först ds.. ps2: jag var på flygplatsen ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Kolla denna avi film nämligen den bästa som gjorts av www.gta-vice.com måste vara han som skapade ultimate trainer hur som helst han utför saker jag alldrig sett otroligt ! ett måste see! Vice City Extreme movie 23Mb http://eternity.gta-vice.com/extreme/swamp...ice.extreme.avi Har någon lyckats göra Triple insane stunt Double insane stunt som på filmen ? Sista fråga, Har någon kört en bil på 2 hjul ? Hur kör man ett bil med 2 hjul och vilken plats är bäst vilket rörelse använder man? jag har lyckats 2 - 3 ggr. En gång körde jag i ca. 30sek på 2 hjul.. men jag vet inte hur man gör, det bara blev så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag undrar hur han får motorcykeln snura runt 3 varv i luften på avi filmen :/ kan nån rörelsen? vilka knapp eller rörelse ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag har lyckats men landa inte bra dock bildbild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Puzzle du har använt fusk ju!!då är det tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag har klarat double eller triple. Minns ej vilket.. Man kan göra det bakom Mitch bakers tillhåll.. Man tar te x en HD, åker i full fart mot betonghoppet, och precis när framhjulet slår i betongen svänger man åt vänster eller höger. man snurrar som rena rama helikopter rotorn. Ska fixa bild ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Kolla denna avi film nämligen den bästa som gjorts av www.gta-vice.com måste vara han som skapade ultimate trainer hur som helst han utför saker jag alldrig sett otroligt ! ett måste see! Vice City Extreme movie 23Mb http://eternity.gta-vice.com/extreme/swamp...ice.extreme.avi Har någon lyckats göra Triple insane stunt Double insane stunt som på filmen ? Sista fråga, Har någon kört en bil på 2 hjul ? Hur kör man ett bil med 2 hjul och vilken plats är bäst vilket rörelse använder man? Fet Video!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kjött Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) kör upp på transportbilarna som finns vid hamnen. men gör det snett. då kör man på två hjul. Redigerad 15 juni, 2003 av Kjött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ja jag klara triple nyss http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/ja_klara_det.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag har klarat triple många gånger!vet dock inte hur har bara inte tagit bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ja jag klara triple nyss http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/ja_klara_det.JPG Nice ska försöka lite senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ska vi se vem som först får quad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 För att köra på två hjul hitta en boxville (tror jag den heter) eller nån annan stor bil.. skåpbil alltså. Sen speeda upp lite tills den håller på att tippa, sen är det bara att försöka hålla den på två hjul.. easy peasy! Tror att man bara kan få triple som högst.. efter man fått den där helikopterspinnen på motorcykeln så gör man definitivt mer än tre varv men det står inte.. så triple e nog högst. Men det skulle va tufft att sätta en triple octa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 kör upp på transportbilarna som finns vid hamnen. men gör det snett. då kör man på två hjul. Menar du denna lastbil ? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/lastbil.jpg Lyckades köra på 2 hjul men jag fick inte texten där det står jag körde på 2 hjul antal sec http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload4/2wheel.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Du får inte repa sidan på bilen i marken, då räknas det inte.. Det måste va två hjul helt enkelt, inget annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 det går bäst coh göra med caben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nån som vet vad låten i filmen heter? grymt bra låt iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Man blir ganska sugen att kolla på den där filmen men jag sitter på en värdelös 56k uppkoppling så det tar för lång tid att ladda ner den. Men jag har klarat tripple ett par gånger, men jag har ingen screen. Kan man få nå bättre än tripple? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nån som vet vad låten i filmen heter? grymt bra låt iaf.. Står det inte i slutet vad den heter? E-z Rollers är det ialfall.. vad själva låten heter vet jag inte.. men gruppen heter E-z Rollers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts