SuXx Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Hej! Har precis fixat Vice City och har spelat ett tag. Men nu efter ett tag finns det inga uppdragsgivare kvar.... vad ska jag göra då?!? //SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 inte? hur långt har du klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har klarat alla uppdrag med: Alla med Rosenberg, Telefonen, Haitians (lik grejjen), Cubans (blom grejjen), kent Paul, Avery, Cortez, Diaz, Mitt eget hus, diaz's gamla. (ikon, V), tror jag en del iaf. till penga saken på framsidan av huset, det var nog allt, tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Hardu klarat uppdraget "Keep Your freind close"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nej kan ej göra den, har inte kommit upp ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Då måste du göra alla företags uppdrag först.. sen kan du göra keep your friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ok... hur ska jag få alla företag då? jag har ju inte riktigt råd har bara 77000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chse Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ok... hur ska jag få alla företag då? jag har ju inte riktigt råd har bara 77000 har du köpt "pole position club"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ja, så därför har jag bara 46 000 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 daah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts