n00b Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag har fastnat... Jga har köpt: stripp klubben, klubben, glass-fabriken, studion, taxi-firman, tryck-firman, hamnen, bilaffären. Jag har gjort alla uppdrag som tillhör byggnaderna förutom dessa till strippklubben och glassfirman, för att det finns inga uppdrag till dom? och bilaffären har bara race-uppdrag!? vad ska jag göra? :'( thx på görhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Strippklubben: sitt och kolla på en strippa i ett rum, tills du har gett henne 600$ Glassfabriken: dela ut 50 "glassar" ( det är inte glassar masn säljer, det är knark) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Strippklubben: sitt och kolla på en strippa i ett rum, tills du har gett henne 600$ Glassfabriken: dela ut 50 "glassar" ( det är inte glassar masn säljer, det är knark) men de behöver man inte göra för att komma vidare o klara storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 men de behöver man inte göra för att komma vidare o klara storyn har jag påstått det? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Strippklubben: sitt och kolla på en strippa i ett rum, tills du har gett henne 600$ Glassfabriken: dela ut 50 "glassar" tack så mycket! ( det är inte glassar masn säljer, det är knark) hehe vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) men de behöver man inte göra för att komma vidare o klara storyn och då har man inte klarat spelet 100% heller! Redigerad 15 juni, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har jag påstått det? nej men om man har fastnat é de där du skrev inte till nån hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 men om man har fastnat é de där du skrev inte till nån hjälp Varför inte..han får ju några % mer i statsen om han gör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Varför inte..han får ju några % mer i statsen om han gör dom ja, mer procent men de hjälper inte om man har fastnat, de hjälper om man har fastnat på att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Varför inte..han får ju några % mer i statsen om han gör dom innebär detta att om man fuskar så kan man inte klara spelet??? (jag vet att man inte kan få 100% om cheatar, men man kan spela klart storyn, eller?) Redigerad 15 juni, 2003 av n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 innebär detta att om man fuskar så kan man inte klara spelet??? (jag vet att man inte kan få 100% om cheatar, men man kan spela klart storyn, eller?) man kan klara storyn med fusk..om du menar så men om man kan få 100% är jag inte säker på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 innebär detta att om man fuskar så kan man inte klara spelet??? (jag vet att man inte kan få 100% om cheatar, men man kan spela klart storyn, eller?) du kan klara storyn och 100% me fusk, har inte provat men jag har hört de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 du kan klara storyn och 100% me fusk, har inte provat men jag har hört de det kvittar det där med 100%, finns inget roligare än att köra med en trainer!! sen kan man alltid ladda ner en savegame med spelet nästan klar i 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 det kvittar det där med 100%, finns inget roligare än att köra med en trainer!! sen kan man alltid ladda ner en savegame med spelet nästan klar i 100% Trainer är roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jo man kan klara 100% med fusk (min kompis och jag testa). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jo man kan klara 100% med fusk (min kompis och jag testa). Och så har lilla jaaaaaaaaaaaag gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har du klarat det med fusk eller utan?jag har klarat med fusk!94 utan fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har du klarat det med fusk eller utan?jag har klarat med fusk!94 utan fusk Jag har klarat 100% med fusk ja... jag skulle kunna göra det utan fusk om jag vill, men jag orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag har klarat 100% med fusk ja... jag skulle kunna göra det utan fusk om jag vill, men jag orkar inte. jo, brukar låta så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts